מתנות לגבר

הרבה אנשים מחפשים מתנות מקוריות לגבר, מתנות שירגשו, שיפתיעו וגם שיחזיקו המון זמן, אנו, נגלה לכם מספר טיפים על מנת שתבחרו את המתנה האידאלית והמקורית ביותר עבור הבן אדם היקר לכם מכול. עקבו אחר המאמר הבא.

לפני שאתם מחפשים מתנות לגבר מקוריות, היינו רוצים להודיע לכם שישראלים רבים חושבים שהם קונים מתנות מקוריות כמו כרית עם תמונה, מעמדי יין, תמונות דיגיטליות וכו'. אנו סבורים שמתנות אלו כבר לא מקוריות משום שהמון ישראלים רוכשים אותם, לכן, מתנה מקורית  היא מתנה שלא הרבה אנשים חשבו עליה. נערוך לפניכם רשימה של מתנות מקוריות ואידאליות שיפתיעו.

 מתקן לייבוש כלים

מתקן זה היינו כלי נוח לכל מי שמנקה ושוטף כלים באופן יום יומי. ישנם המון משפחות ברוכות ילדים ובישולים יומיומיים ומרובים זהו דבר שנכלל עמוק בסדר יום שלהם. מתנה כזו תעזור להם בהחלט לייבוש מהר יותר את הכלים ולמנוע בלגן במטבח.

וילון לאמבטיה של פייסבוק

זוהי מתנה מקורית בהחלט, וילון זה הוא חדשני ומעניין, קל להתקנה ובהחלט שימושי. כיום המון ישראלים משתמשים בפיסבוק (למרות שישנה ירידה) ולכן מתנה זו תהיה מקורית ונחמדה בהחלט.

מסגרת דיגיטלית עם תמונות משותפות

זוהי גם כן מתנה אידאלית, תוכלו לצרף אליה את המתנה של שניכם (נותן המתנה והמקבל), מתנה זו תחזיק המון זמן אם לא לכל החיים, הרי מי זורק תמונות?!

מקווים שעשינו לכם רשימה טובה ומצוינת של מתנות מקוריות.